Verzenden Retourneren

Verzending en Retourneren


Garantie
Bij Zeelandbedding verkopen we alleen kwalitatief hoogwaardige producten, waar we zelf achter staan en die door de fabrikanten degelijk getest zijn. Mocht een van onze producten toch binnen een onredelijke termijn gebreken vertonen, neem dan altijd contact met ons op en kom bij voorkeur even met het product langs.

Wanneer dit binnen de door de fabrikant gestelde garantietermijn valt sturen wij deze op. Wanneer het buiten de fabrieksgarantie valt zoeken we samen naar een oplossing.

Welk afleveradres kan ik opgeven?
Belangrijk is dat u een afleveradres opgeeft waar meestal iemand aanwezig is; bijvoor uw werk , thuis, vrienden , buren , opa en oma, etc !!!!


Kan ik een geleverd artikel ook retourneren?
Dat kan. Voorwaarde is wel dat het artikel ongemonteerd en onbeschadigd weer terug geplaatst kan worden in de originele verpakking. U kunt het pakket zelf terug brengen of het laten ophalen door onze transporteur. De transportkosten hiervoor zijn dan wel voor uzelf! Deze transportkosten variëren en zijn afhankelijk van het volume en gewicht van het pakket. Neem voor een exacte prijsopgave contact met ons op.

Wat te doen bij schade tijdens transport?
Wanneer uw artikel(en) beschadigd zijn wanneer deze geleverd worden dan kunt u dit binnen twee dagen aan ons melden. Graag ontvangen wij een of meerdere foto's die de schade tonen met een beschrijving van de klacht via de mail. Plaats het artikel terug in de originele verpakking zodat deze eventueel door ons transportbedrijf weer opgehaald kan worden. Wij streven ernaar de melding binnen drie werkdagen af te handelen. Wij nemen hierover hoe dan ook zo snel mogelijk contact met u op om de kwestie op te lossen!

Leveren jullie ook onder rembours?
Wij leveren niet onder rembours. Dit heeft voor beide partijen geen voordeel. Het zou de verzendkosten verdubbelen en u mag het pakje niet eerst uitpakken, zodat u niet kunt controleren of de bestelling compleet is.

Betalen bij levering mogelijk? Ja dit is bij ons mogelijk, kies dan bij het online afrekenen van uw winkelmandje de optie 'bankoverschrijving' , wij nemen altijd contact met u op om de verzending met u af te stemmen.

Kan ik u ook nog een bericht sturen?

Ja, als u eventueel vragen heeft over uw bestelling of betalingen kunt u ons mailen. Stuur uw mail naar: info@zeelandbedding.nl